tirsdag 29. november 2016

Grus stavanger

Nå skal du få leilighet med hage, men uten gressplen å klippe. Du starter dyrkingen innendørs eller i drivhus i januar til senest mars, og kan etterhvert.


Klipp gjerne planten litt ned også slik at den ikke tar hele stuen din. Om det er en drivhusagurk du har valgt, plasseres denne inne i drivhuset, mens. Uansett om agurken dyrkes i pallekarm, drivhus, krukke, kaldbenk eller på.


De plantene som ikke ble klippet ned i høst klippes nå.

Vent med å klippe rosene! I stedet brekker. Om vinteren setter Tone Minde krukkene sine inn i et lite drivhus. Der er det lunt. KLIPP VEKK: Fjern de visne bladene. Foto: Anne Kari Berg.


Da er det på tide å komme i gang med drivhus, planter og litt frø. Da jeg tok inn plantene i drivhuset i høst, klippet jeg ikke en cm.


Det er veldig koselig med drivhus i hagen, men det krever også litt arbeid.

Utengen har drivhus, som seg hør og bør for en gartner. Noen få av de mest. Vest-Oppland fengsel. Lastet opp av Langsveien. Drivhus i haven - dyrkning af agurk. Nytt- klipp om hvordan hvordan jeg gjødsler opp jorden og planter tomat i drivhuset. I mitt lille drivhus kan jeg ha femten planter som må bindes opp. For å få kraftigere planter klipper jeg regelmessig av toppene, og når de til.


Dobbel glede om du klipper ned Stemorsblomstene først :-) De kommer opp mye kraftigere, og du kan nyte de avklippede blomstene på stuebordet så lenge :-). Det er også godt for de fleste planter å trimmes jevnlig. Man skal aldri være redd for å klippe : Klipp tomater og salat så.


Vann rikelig om sommeren, men mer sparsomt fra høst til vår, da også beskjæring kan foretas. Sideskuddet som har vokst ut fra hovedranken, kommer jeg til å klippe bort. Beskjæring av store gresskar.


Bærnetting 2x10m Enkel og rask installasjon Lett å modellere og klippe Pålitelig beskyttelse mot fugler Maskestørrelse: x mm. Agurker og små meloner vokser. Vi forhandler flere. Klipp vekk det som ser sykt ut, greiner med mørkeflekker, gamle nyper osv.


Den ideelle plasseringen for spinat er et sted i drivhuset med mest mulig.

Hvis du klipper spinatbladene regelmessig litt over jorden, kan du høste flere ganger. Forleng hagesesongen med et drivhus fra Grønt Fokus (Annonselenke). Har man ikke drivhus, kan man lage et drivhus -skap på en enkel måte. Her viser jeg hvordan jeg har gjort det med georginene.


Humørbrettet” kan du siden ha som veiledning når du velger drivhus og. Jeg deler også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.