tirsdag 27. juni 2017

Oppbevaringsboks

Oppbevaringsboks

Stadig vekk besøker jeg funkishus og funkisleiligheter som bryter med det sterile. Eierne har skjønt at man kan leke med farger og interiør, men. Et vakkert nydelig shopping mekka for alle – og med litt interiør også. FANTASTISK FUNKIS I POSITANO.


Tine, som til daglig blogger om mote, livsstil og interiør på side2. Leiligheten er så funkis i seg selv at det ikke er naturlig å ha gardiner i. Landleg og roleg eller sentralt og praktisk?


Ja, takk begge deler. Trur eg tar terrassen. Spesial Innredninger Sandefjord - anlegg, håndverk, funkis, leverandører, hytte, byggefirma, bryggeanlegg.


Oppbevaringsboks

Hold deg oppdatert på fargetrender og interiør når du skal pusse opp gangen. Norsk leverandør av arkitekt tegnede Lammi murhus.


City Steinhus ». Jeg hører folk sier man må bygge seg gjennom tre hus for å bli helt fornøy men jeg har vært med på alt med dette hjemmet. Men hvordan innrede et funkishus best mulig?


Skap et helhetlig inntrykk ved å innrede med riktig interiør ! Gå for minimalistiske løsninger. For å bevare den. ByggeBolig byggebolig.


Gjerne litt interiørtips o. Jeg holder på med tegningene mine sammen med arkitekten min og valgte bort takterrasse og penthouse pga at jeg. Mange liker moderne hus med rette linjer, mye lys og åpne flater. Slike hus har ofte minimalistiske og moderne kledningsprofiler.


Nina og Leif bygde funkis med Blink Hus og valgte hustypen Haugesund. Hun var ikke spesielt interessert i interiør før hun skulle innrede det nye huset.


Jeg har alltid vært veldig interessert i interiør, og jeg driver min egen. Funkis med luksuspreg. Du velger husmodell. Tyrolerstil, en funkisbolig med pyramidetak eller minimalistisk preg?


Vi justerer på plantegninger. Jeg hadde jo et helt gjesterom fyllt opp med interiør. Jeg begynte å selge alt jeg hadde. Klikk for større bilde!


INTERIØRTIPS : DE NYE NØTRALE FARGENE Feng Shui Rules, Feng Shui Items. På Smestad i Rælingen oppføres. Eierne falt for funkishuset fra 50-tallet, men planløsningen passet ikke familiens livsstil.


Oppbevaringsboks

GULV: Marte Kjølberg Thommesen og ektemannen. Han mener omgivelsene i nabolaget i stor grad påvirker valget av anneks. Stor hage eller vedlikehaldsfri terrasse?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.