fredag 10. juli 2020

Tec7 tregulv

Dette er derfor en lite anbefalt metode. Det finnes andre produkter som er mer elastiske, og som derfor er bedre egnet til tregulv.


Jeg har et gammelt tregulv i lakkert eik (tror jeg) som er veldig stygt og. Så jeg tenker at jeg har to valg, tette alt av sprekker og male. Hvor synlig vil det bli? Tenker maskeringsteip.


Se for øvrig egen beskrivelse for fuging av tregulv på produksiden TEC7. Ja, men ROOFer det ideelle. Hurtigherdende nøytral fugemasse til fuging av tregulv og vegger, trapper, søyler og lignende. Herder raskt, tåler UV-stråler, er krympefri og overmalbar.


I motsetning til akryl, silikon, polyuretan, etc. For bruk til fuging av tregulv i bygg, se egen bruksanvisning under produktinfo. Tecsort 310ml. Glassdører, glassmontere.


Miljøvennlig MS-polymerlim og fuge- og tetningsmasse. Noen sliper gulvet og blander den flisen de får med lim, for så å putte denne massen ned i sprekkene. Universalt rense, avfettings- og fugeglattemiddel uten aromatiske og klorinerte løsemidler.


Sikker i bruk på de fleste. Tetter bra i sprekker i tregulv, men gikk av enkelte steder når gulvet ble pusset.


Tec7 tregulv

I dag hadde jeg en lang samtale med en kunde som har kjøpt 1kvadratmeter med parkett av meg til et gammelt hus. Huset hadde mange rom og åpne. Be the first to review this product. Murverksbinder murverk på betong ved ny murforblending.


Slik som ubehandlet tregulv, laminat, parkett og klikk-vinyl. Har brukt det til parkett liming i trapp og limt spacere i dørene på bilen. Virker som det limer det meste.


TRELIM TIL REPARASJON OG FINISH Trelim er opplagt til reparasjoner og finish i for eksempel et tregulv. Til en hulkillist ved kjøkkenbenken. Skipsdekk er utsatt for store belastninger og. Parkettkitt lys grå 300.


Limer, fuger og. Meget enkel å påføre. TECLYS GRÅ 3ML FUG LIM.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.